Mô tả công việc

- Follow through with buyer, visit buyer frequently to get to know their demand and requirement to ensure customer’s satisfaction
- Drive effective communications with customer to strengthen and build up relationships with buyer
- Anticipate sales revenues by setting up plan and strategy to approach customer
- Co-work with Purchasing team to get best quotation and submit to customer via email, BQMS, SAP and/or SPMS system
- Follow up Customer’s Purchase order, ensure delivery schedule and manage pending PO to actively update to Buyer
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery following customer’s demand
- Manage monthly closing transaction, prepare all related documents for issuing selling invoice
- Issue selling invoice, follow up payment status
- Manage aging stock and pending payment from customer
- Fulfill other tasks assigned by Part-leader and Manager

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Business Administration, Economics, Commerce.
- Having 1-2 year experience in customer service, sales or related fields
- Having experience in working for B2B trading companies is preferred
- Good communication skill in English
- Excellent at Microsoft Office: Word, Excel, Power Point and advanced computer skills

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 589 / 0
Từ khóa:
Sales Admin Staff
Logo Công ty TNHH iMarket VN Công ty TNHH iMarket VN
Tầng 12, tòa nhà Charmvit Tower, 117 Trần Duy Hưng, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, HN/ Số 561A, đường Điện Biên Phủ - Phường 25 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/05/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 29 tuổi
Tuyển Sales Admin Staff
Công ty TNHH iMarket VN
Nộp đơn