Mô tả công việc

- Develop objectives for the call center’s day - to - day activities
- Develop and improve cold calling script effectively
- Collect and analyze call center statistics (sales rates, customer service metrics) to make amendment timely and apply for the team
- Coach and provide training to personnel to maintain high customer service standards
- Evaluate performance with key metrics
- Other assigned tasks.

Yêu cầu công việc

- Age: over 25 - year - old
- Background: Bachelor’s degree or equivalent
- At least 1 - 2 years experience in the same position/ Call center Supervision position
* SKILLS
- MS Office
- Fluent at English
- Good communication and customer service skills
- Strong negotiation skills
- Attention to detail
- Able to solve problems and complaints from customers
- Able to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours.

Phúc lợi công việc

- Talk when interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 419 / 0
Logo Công ty TNHH Milensea Retail Công ty TNHH Milensea Retail
P17.01, Tầng 17 Khu VP Tòa nhà Pearl Plaza, 561A Điện Biên Phủ - Phường 25 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tuổi
Tuyển Telesales Leader
Công ty TNHH Milensea Retail
Nộp đơn