Mô tả công việc

1. Main duties
- Check information in invoice, ensure it correctly, timely and be entered in the system.
- Match invoice with PO to run payment of supplier
- Control and adjust wrong price/quantity PO in system and ensure not delay payment.
- Prepare input VAT daily and submitted timely and accurately to the head quarter.
- Arrange & store invoices tidily.
- Prepare minutes of cancelling and adjusting invoice
2. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
3. Other duties
- Any reports & tasks are assigned by Chief Accountant & Supervisor.

Yêu cầu công việc

* Qualifications & Experience:
- Bachelor Degree in accounting, Fresh graduate is welcomed.
- Knowledge of process payment.
- 1-2 years experience in processing payment, VAT report is an advantage.
* Knowledge, Skills & Behaviors:
- Computer literate (Microsoft Office).
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure.
- Enthusiasm, adaptability, team-spirit are required.
- Negotiation and problem solving skills.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 441 / 0
Logo Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Phòng 2202B, Tầng 22, Tòa nhà Lim, Số 9-11 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP HCM/ Tầng 3, văn phòng phía đông, Aeon Mall Long Biên, 27 Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
05/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Accounting Officer (6-month contract)
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Nộp đơn