Mô tả công việc
  • Manage office facilities, equipment and stationary; ensuring effective functioning and maintenance
  • Purchase office supplies, stationery, etc.
  • Provide reception duties such as receiving guests, express delivery, etc.
  • Support in hotel and flight ticket booking, visa application, parking tickets and daily food & beverages for employees
  • Support in organizing meetings, training workshops, internal events
  • Monitor, update and maintain staff database (attendance, leave)
  • Record staff monthly timesheets, check daily presence of staff, monitor annual leave, time in lieu, regulated leaves
  • Other administrative tasks as required

Yêu cầu công việc
  • Skills: Communication skills, Negotiation skills, Good English (Writing, Reading)
  • Knowledge: Bachelor degree in any fields, Administration & HR Management is preferred; About 1-year experience working in the same position
  • Attitude: Responsibility, Enthusiasm, Patient.
  • Personality: Trustworthy, Careful, Attention to detail, Diligent
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 320 / 0
Từ khóa:
Admin Staff
Logo Công ty TNHH Ecomobi Singapore (Ecomobi PTE) Công ty TNHH Ecomobi Singapore (Ecomobi PTE)
Tầng 2, Tháp A, tòa nhà Golden Palace, Đường Mễ Trì - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/01/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin Staff
Công ty TNHH Ecomobi Singapore (Ecomobi PTE)
Nộp đơn