Mô tả công việc

- Assist admin activities.
- Manage office expenses. Handle payment all issued cost includes: stationery, drinking water, parking fee, etc.
- Organize Company’s Team-building activities, company trip, etc.
- Be responsible for office management and working with the vendors for all relevant tasks of admin works.
- Other tasks assigned by direct manager.
- Making recruitment post on website, check profile and choose appropriate candidates,
call for interview job, arrange interview schedule.
- Coordinate with Payroll outsource vendor

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree.
- Priority nice - looking appearance.
- At least 1 year experience Admin experience.
- Female. Under 25 years old.
- Good command of written and spoken English/Chinese.
- Sharp, careful, dynamic, self-managing.

Phúc lợi công việc

- Tháng lương thứ 13
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao động
- Chế độ đào tạo nâng cao nghiệp vụ và có cơ hội thăng tiến trong nghề nghiệp

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 579 / 8
Từ khóa:
Admin Staff HR
Logo Văn Phòng Đại Diện Bigo Technology Pte. Ltd Tại Thành Phố Hồ Chí Minh Văn Phòng Đại Diện Bigo Technology Pte. Ltd Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Lô L4A-06,Tầng L4,VincomCenter,72 LêThánh Tôn&45A LýTự Trọng - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
08/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, dưới 26 tuổi
Admin Staff, HR
Văn Phòng Đại Diện Bigo Technology Pte. Ltd Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn