Mô tả công việc

• General clerk and or administration duties to support the Section Administrator including but not limited to Preparing reports, certificates or non-negotiable reports and pass to Section Manager for checking before approval by Division Manager.
• Send approved, final reports, certificates and invoices to clients / affiliates or other parties as approved by Section Manager.
• Continuous updating and filing of documents in Inspection Files including File Management Checklist and W/O book.
• Support the I&E-HSE services Section Administration and Division Manager with other duties as directed by the Section Manager and or Division Manager.

Yêu cầu công việc

• College or Bachelor Degree of Business/Finance/Commerce/Engineer or related disciplines.
• Fluent English (TOEIC 600 or equivelent as minimum).
• Fresh-graduate or preferrable 01 year experience in similar roles.
• Proficient computer skills, including experience with Microsoft Office, AutoCad and Web searching
• Patience, client-oriented, and commercial awareness. Ability to work independently as well as collaboratively.
• Good at interpersonal skill.
• Good communication skill (both writing and speaking).

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 540 / 2
Logo Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn
198 Nguyen Thi Minh Khai St, Quận 3, Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Administrator (English - 1 year-experienced required)
Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn
Nộp đơn