Mô tả công việc
  • Act as the point of contact among managers, employees, clients and other external partners
  • Manage information flow in a timely and accurate manner
  • Manage CEO’s calendars and set up meetings
  • Make travel and accommodation arrangements
  • Prepare weekly, monthly or quarterly reports as request from CEO
  • Oversee the performance of other clerical staff
  • Format information for internal and external communication – memos, emails, presentations, reports
  • Take minutes during meetings
  • Cooperate with Admin Specialist to organize and maintain the office filing system
Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree in Business Management, Finance-Banking or related industry
  • Work experience as an Executive Assistant, Personal Assistant or similar role
  • Excellent MS Office knowledge
  • Outstanding organizational and time management skills
  • Familiarity with office gadgets and applications (e.g. e-calendars and copy machines)
  • Excellent verbal and written communications skills in English and Vietnamese
  • Discretion and confidentiality
  • Willing to work in a fast-paced start-up working environment
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 519 / 2
Logo Công ty TNHH Gofingo Việt Nam Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Assistant to CEO
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn