Mô tả công việc
  • Pro-actively assisting Director in executing his duties
  • Fast response & provision of services
  • Produce correspondence and documents; maintain records, spreadsheets and database
  • Collect reports of department heads, and send to Director
  • Meeting arrangement and record meeting minutes
  • Support relationship with the international vendors and key clients
  • Provide counseling, analysis, and reporting for job responsibilities;
  • Perform administrative services.
  • Support implementing internal, external activities, events
Yêu cầu công việc
  • Education Required: Bachelor’s Degree
  • 3+ years of operations experience. Knowledge and experience in law, contracts, logistic is a plus.
  • Detail orientated
  • Outstanding administration skills
  • Fast learning, can do attitude
  • Willing to support others
  • Good computer skills in MS Excel, Word, and PowerPoint.
  • Good communication skills both verbal and written in English and Vietnamese
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 566 / 0
Logo Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Eurotas Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Eurotas
LE 03.09-03.10, Tầng 3, Lexington, 67 Mai Chí Thọ, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM
Quy mô: từ 10 - 19 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/09/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Assistant to General Director
Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Eurotas
Nộp đơn