Mô tả công việc
  • Ensure all KPI reports of customers are updated on time and accurate
  • Ensure all PV-PR (Payment voucher-Procurement Request) are submitted on time: Call center monthly expense, printer/ iMind CRM/ call center maintenance expense…
  • Analyze business processes and requirements
  • Identify development needs in order to improve and streamline operation.
  • Ensure assigned projects are successfully go live as per time line: Call center, CCC renovation..
  • Back up team to process orders during peak hour
Yêu cầu công việc
  • Careful, hard-working but dynamic, high responsibility, teamwork spirit.
  • Willing to learn
  • Ability to read and support applications, reports and processes
  • Excellent computer skills
  • Excellent listening, communication, interpersonal and presentation skills.
  • Prefer to experience SAP system
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 259 / 1
Từ khóa:
Business Solution
Logo VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh
Tầng 1, 2 tòa nhà Etown 2, 364 Đường Cộng hòa, Quận Tân Bình, TP. HCM
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/11/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Business Solution
VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh
Nộp đơn