Mô tả công việc

* Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.
- CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
* Reporting
- At all time CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
* Communication
- Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
* Continuous Improvement
- Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre
- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
* Other duties assigned by the Centre Manager.

Yêu cầu công việc

- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree preferably in English or Foreign Trade
- Be proactive, interpersonal and detail-oriented.
- At least one year experience in the same position in FMCG companies is an advantage (regardless of industry).
- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skill.
- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 360 / 0
Từ khóa:
Customer Service
Logo Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
181-183-185 phố Huế - Phường Phố Huế - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/04/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Cần tuyển Customer Service
Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
Nộp đơn