Mô tả công việc

- Control flight attendants to abide by the rules;
- Carry out immigration-related procedures for professionals on business trips, studying abroad;
- Warehouse management, distribute labor tools uniforms to flight attendants;
- Receive and update flight attendants‘ flight aspirations and flight schedules; Coordinate with planning department to perform flight missions;
- Evaluate training programs quality, participate in developing training programs to improve service quality;
- Manage personnel records, training records of flight attendants and related work;
- Coordinate with human resources to implement policies: wages, bonuses, labor protection, social insurance, health insurance, unemployment insurance, insurance accident…;
- Coordinate in annual health checks for flight attendants;
- Other administrative tasks as assigned by Managers.

Yêu cầu công việc

- University degree, major in Administration, Economics, Administration ...
- At least 1 year of Office Administration experience.
- Have a minimum English certificate of 500 TOEIC.
- Prefer candidates with experience in management in the aviation industry.
- Proficient in office. Able to work under pressure and work overtime.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 531 / 2
Logo Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways) Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways)
Tầng 22, toà Bamboo Airways, số 265 Cầu Giấy, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/03/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Chuyên Viên Hành Chính (Administrative Officer - Phòng Quản lý tiếp viên)
Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways)
Nộp đơn