Mô tả công việc
  • Support the Customer Service Manager (CSM) in achieving business goals.
  • Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and staffing needs.
  • Lead team with 6 - 8 Team Leaders and 80 - 90 agents
  • Process designer
  • Continuously implement new or innovative existing processes to improve KPIs, Customer experiences, Efficiency performance.
  • Support to develop a training plan for new CSRs and maintain continuous training for existing CSRs.
  • Assist CSR in exceeding customer expectations through excellent customer service.
  • Provide regular, transparent feedback and reporting on CSR performance to the CSM.
  • Forecasting the volume of workload daily & peak period and design plans to overcome the backlogs but still maintain good KPIs
  • Fining the gaps in process and offering the best solutions to maximize capacities and resources for improvement
  • Identify risks and provide immediate action plans during the sudden incident
  • Coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals
Yêu cầu công việc
  • Minimum 1 years of experience in a supervisor role (specialized in BPO Call Center)
  • Experience in managing large team size (> 50 people)
  • Good at English
  • Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset
  • Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good at data and report to control backlogs & performance.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 504 / 2
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh	Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 26 tới 35 tuổi
Customer Service Supervisor (Call/Contact Center)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn