Mô tả công việc
  • Handle, check & control all accounting records booked into the system;
  • Prepare monthly, quarterly, yearly financial statement reports accurately and on deadline;
  • Prepare all kind of Tax reports and Tax payment including VAT, CIT, WHT and other tax (if any);
  • Issue invoice;
  • Verify and ensure all of payments to suppliers and to employees are in line with the company's policy and procedure, tax and government's regulation;
  • Prepare bank transfer to suppliers and get approval from authority person;
  • Manage account AR balance and chasing payment from related department/ customer;
  • Prepare weekly cash report;
  • Supervise the working of under level (if any);
  • Liaise with bank officer to open bank account, update and manage the approval registered with bank;
  • Handle and manage the accounting system of new company which is established for investment purposes of SKR
  • Co-ordinate with external auditors to issue yearly financial report;
  • Other tasks assigned by Finance & Accounting Manager.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's degree in Accounting, Finance or relevant field
  • Having at least 3 year experiences in similar position or Experience in Big4 from 3 years.
  • High level of integrity and results-orientation
  • Ability to interpret problems in an understandable way and solve problems independently.
  • Can do multiple task.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 471 / 0
Logo Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail
30 Đường số 11 - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/07/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
General Accountant
Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail
Nộp đơn