Mô tả công việc
  • Ensure all accounting activities of the company are recorded properly according to the Vietnamese law and to company requirements.
  • Performs the job in the accounting department as: following and checking on bank transaction, payment transfer, receivable and payable; issuing VAT invoice.
  • Prepares asset, liability, and capital account entries by compiling and analyzing account information.
  • Summarizes current financial status by collecting information, preparing Balance sheet, Profit and loss statement, Tax report and other reports, in English.
  • Tax declaration and finalization (VAT, CIT, FCT, PIT…).
  • Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.
  • Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's degree in Accounting or related field
  • Good understanding of Vietnamese Tax and Accounting system
  • 6 years’ experience in the same position
  • Fluency in Microsoft Office suite (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, etc.)
  • Advanced written and spoken in English
  • Detail-oriented and working under pressure Nice to have
  • Good English communication
  • Experience in retail, Trading industry
  • Experience in supporting with Expat documents/procedures
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 317 / 0
Logo Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/01/2022

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
6 năm

Ứng viên
Nam nữ
General Accountant
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn