General Admin Manager
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Meeting, working and maintaining good relation ship with the local gorvenment authotiries on behalf of BOD.
- Managing and proceeding procedures for applying for company licenses and other permits for exppats
- Working closely with government authorities and related sections to maintain the safety, fire fighting, health and environmental standards
- Working with the landlord about renting contract, payment, building maintenance issues …
- Managing smooth operation of canteen, security, Company vehicles, cleaning, gardening, office supplies, uniform, PPE, safety, environment and clinic ...
- Supervising day-to-day operations of Admin, Safety, Environment, Clinic, Security, Cleaning sections and staff members.
- Hiring, training, and evaluating employees, taking corrective action when necessary.
- Developing, reviewing, and improving systems and SOPs for Admin, Safety, Environment, Clinic, Security Cleaning sections.
- Ensuring office is stocked with necessary supplies and all equipment is working and properly maintained.
- Working with accounting and BOD to set Admin budget, monitor spending, and other expenses.
- To be in charge of company events such as Year end party, new year partiy, outing trips …
- Overseeing special projects and tracking progress towards company goals.
- Oversee facilities services and maintenance
- Make sure the factory and office are cleaned and tidy
- Ensuring the factory is security and safe. Preventing losses and damage.
- Ensuring the fire fighting system is always in good working condition and is tested regularly.
- Ensuring all members of fire fighting team is trained by local FF police and practices periodically.
- Planning and analyzing the risks of safety and fire expolsion for improvement and minimizing the accidents
- Ensuring the (working) environment is measured and monitored quarterly and yearly as the law.
- Ensuring the waste water treatment system (WWTS) is always in good working condtion and the output of waste water is as the standard.
- Ensuring the clinic is always ready for giving first aid service properly to accident (if any).
- Identify process bottlenecks
- Offer solutions for improvement
Yêu cầu công việc
- From 28 to 40 years old. Female or male.
- University degree
- Minimum 5 years of administration management experiences
- Good computer skill in MS word. Excel, Access.
- Good communication in Vietnamese and English
- Strong communication, leadership, logical thinking and problem solving skills
- Proactive, mature, self-motivated, able to work under pressure and teamwork
- Can work under high pressure
Phúc lợi công việc
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 584 / 2
Công Ty TNHH VFR
Số 47/4, ĐT 743, Khu phố Bình Phước B, Phường Bình Chuẩn, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
03/05/2021
03/05/2021
Nơi làm việc
Bình Dương
Bình Dương
Cấp bậc
Quản lý
Quản lý
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 28 tới 40 tuổi
Nam nữ, từ 28 tới 40 tuổi
Nhân viên Pháp lý
Tổng Công ty Sản xuất - Xuất nhập khẩu Bình Dương - Công ty Cổ phần
Chuyên viên Pháp lý
Công ty Luật TNHH MTV Phú Trường
Chuyên viên Nhân sự
Công ty Cổ phần Vạn Xuân Service
Chuyên viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Tôn Đông Á (TDA CORP)
Kế toán trưởng
Công ty TNHH Công nghiệp Zhong Ju Việt Nam
Nhân viên kinh doanh
Công ty TNHH Kiến trúc Nội thất Nam Anh
Chuyên viên Pháp lý đầu tư
Công ty TNHH Tư vấn và Dịch vụ Thành Công Việt Nam
Thực tập sinh, học việc
Công ty Luật TNHH Một Thành Viên Legal Ding
Nhân viên Pháp lý, Nhân viên Pháp chế, Cử nhân Luật
Công ty TNHH Xe Máy Hồng Hưng
Nhân viên kinh doanh xuất khẩu
Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Nam Thái Sơn
General Admin Manager
Công Ty TNHH VFR
Nộp đơn
Công Ty TNHH VFR