HR & Admin Manager
Mô tả công việc
I. SCOPE OF WORK
- We are looking for an HR & Admin manager to oversee all aspects of human resources practices and processes. To us, an HR & Admin manager is the go-to person for all employee-related issues. This means that your duties will involve managing activities such as job design, recruitment, employee relations, performance management, training & development and talent management.
II. RESPONSIBILITIES
- Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy.
- Bridge management and employee relations by addressing demands, grievances or other issues.
- Manage the recruitment and selection process
- Support current and future business needs through the development, engagement, motivation and preservation of human capital.
- Develop and monitor overall HR strategies, systems, tactics and procedures across the organization.
- Nurture a positive working environment.
- Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance.
- Maintain pay plan, benefits and onboarding programs.
- Assess training needs to apply and monitor training program.
- Report to management and provide decision support through HR metrics. Ensure legal compliance throughout human resource management.
- Support in documentation process: sick leave, vacation balance, time sheets, necessary HR orders, process standardization.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree
- Experienced in Fintech/ Consumer Finance industry is a plus
- Good at using English (4 skills)
- Proven working experience as HR & Admin manager
- Demonstrable experience with human resources metrics
- Ability to architect strategy along with leadership skills
- Competence to build and effectively manage interpersonal relationships at all levels of the company
- In-depth knowledge of labor law and HR best practice.
Phúc lợi công việc
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 333 / 0
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
22/01/2022
22/01/2022
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Quản lý
Quản lý
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Trưởng phòng hành chính, nhân sự
Công ty Cổ phần Kỹ thuật First Green
Senior Accountant (Cooperated Staff)
Công ty TNHH Hakuhodo Việt Nam
Legal Intern
Công ty TNHH Hakuhodo Việt Nam
Chuyên viên Pháp chế (Tiếng Trung)
Công ty TNHH Hai Di Lao Viet Nam Holdings - Chi nhánh TPHCM
Chuyên viên Pháp lý cấp cao
Công ty Cổ phần Metub Việt Nam
Nhân viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Công nghệ PREP
Trưởng phòng hành chính, nhân sự
Công ty Cổ phần Kỹ thuật First Green
Chuyên viên tuyển dụng và đào tạo (Tại Hà Nội - Thu nhập 12 - 16 triệu)
Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu và Thương mại Đài Linh
Chuyên viên giấy phép
Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu và Thương mại Đài Linh
Kế toán công nợ (Tại Hà Nội - Thu nhập 10 - 12 triệu)
Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu và Thương mại Đài Linh
Việc làm tương tự
Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
HR Staff
Công ty TNHH Hệ thống Truyền động Nidec (Việt Nam)
Chuyên viên Pháp chế (và Tuân thủ kiêm Thư ký Hội đồng Quản trị)
Công ty Cổ phần Chứng khoán KAFI
Chuyên Viên Xử Lý Nợ Tố Tụng KHCN (Bắc Ninh, Hòa Bình)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
CV, CVC Quản Lý Chất Lượng Xử Lý Nợ (Hà Nội)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
HR & Admin Manager
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam