Mô tả công việc
  • 1st and 2nd line support - troubleshooting of IT related problems, from in-house software to hardware, such as smartphone, laptops, PCs and printers.
  • Have good soft skills in communication with users to analyze the issue and guide them to get the right system operator.
  • Troubleshoot basic network issues.
  • Provide basic supporting in MS Office applications use within the Association (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Publishing support documentation to assist staff with request for information & provide staff training if required.
  • Basic active directory knowledge. Creating user accounts, reset passwords, create groups etc...
  • Arrange for follow-up of external support by suppliers, based on underpinning agreements
  • Updating & Maintaining the Asset Database and tracking of Changes.
  • Basic Vmware Horizon knowledge.
Yêu cầu công việc
  • Education background: An IT related education but not essential; An ITIL qualification is preferable but not essential.
  • Major: Information Technology.
  • Gender: NA.
  • Foreign Languages: Excellent in English communication.
  • Working experience: New Graduated student is acceptable.
  • Skill: English communication, team work.
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 197 / 0
Từ khóa:
IT Assistant
Logo Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Lê Lợi, Huyện An Dương, Hải Phòng, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/12/2019

Nơi làm việc
Hải Phòng

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
IT Assistant
Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Nộp đơn