Mô tả công việc

1. Legal assistance work:
- Assisting in legal research in fields of investment, real estate, urban planning, land, construction, etc.;
- Assisting in reviewing contracts and submitting dossiers;
- Updating relevant changes in legal systems;
- Other assigned works.
2. Admin and Document management work:
- Managing all legal documents as well as daily in-out documents;
- Translating documents from Vietnamese to English and vice versa;
- Doing administrative works of the department, such as payments,

Yêu cầu công việc

1. Qualifications and working experiences:
- University Degree, majoring in Law.
- At least 2 year working experience in legal field, preferably related to real estate/ investment project or construction.
- Fluent in English, especially reading and writing;
2. Personal skills:
- Diligent, Honest, Responsible and Willingness to learn and self-improve;
- The ability to work independently and in collaboration with the team;
- Excellent computer and MS Office skills;

Phúc lợi công việc

- Working time: 8:00 am – 5:00 pm Monday to Friday;
- Social/medical insurance according to Vietnam Labor Law;
- 13th month salary and year-end incentive;
- Pay raise depends on personal capability (at least 1 time / 1 year);
- Annual health checking;
- Regular training in real-estate and construction fields;
- Team-buildings, outing trip, professional working environment, etc.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 334 / 2
Logo Công Ty TNHH Phát Triển THT Công Ty TNHH Phát Triển THT
Khu trung tâm khu đô thị Tây Hồ Tây - Phường Xuân Tảo - Quận Bắc Từ Liêm - Hà Nội.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/03/2022

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Legal Assistant
Công Ty TNHH Phát Triển THT
Nộp đơn