Mô tả công việc
  • Mainly in charge of Ecommerce orders, complaints and issues that are related to orders. Follow customer order (Stock availability, finance for payment, delivery and contact by phone/ mail for order confirmation).
  • Support with system process (Create Sale Order SO on SAP/process credit note on SAP/sale order/sale confirmation on software that link to customer service dashboard).
  • Follow up and take care of external phone call for UK lines (Telecommunication).
  • Book with transportation company for pallet order/ oversea customers.
  • Have well knowledge about Oriental foods and drinks to give guideline, suggestions.
  • Actively communicate and coordinate from internal side (Purchasing Dept. for stocks, Finance Dept. for payment, Warehouse Dept. for order status, and Marketing Dept. for Wholesale Promotion).
  • Process with new customer enquiry/dealing with customer complaints/ retail order from shops or online orders.
Yêu cầu công việc
  • University graduated (Commerce/International Trade/Business Administration/Food Technology or other related fields). Fresh graduated - 01 year experience are welcome to apply.
  • Fluent in English.
  • Being careful, responsible.
  • Good problem solving and analysis skill.
  • Possess good interpersonal, communication and negotiation skills.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 476 / 0
Logo VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
185 Đường Cô Bắc - Phường Cô Giang - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn