Mô tả công việc
  • Receiving, responding and solving customer requests.
  • Coordinating with Operational Departments to provide services as the request of customers.
  • Revenue confirmation and reporting.
  • Maintaining relationships with customers.
Yêu cầu công việc
  • Graduated from University of Economic, Foreign trade, foreign language or related majors.
  • At least 6 months - 01 year of experience in Customer Services staff position in international freight forwarding/logistics field.
  • Good English (Both in writing and speaking).
  • Using proficiently Microsoft Office (Word, Excel).
Phúc lợi công việc
  • Negotiate salary + allowances.
  • Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance based on Law.
  • 3 types of bonus a year: 13th salary bonus, Performance Appraisal Bonus, Financial Year Business Result Bonus.
  • 8/24 Accident Insurance.
  • Travelling.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 458 / 0
Logo Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Room 805, the 8th floor, HITC Building, No.239 Xuan Thuy Str, Cau Giay Dist, Hanoi
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/01/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Nộp đơn