Mô tả công việc

- Contacting agent to check rate and arrange shipments smoothly.
- Looking for agent with best rate and best service to develop nominated shipments, especially China, USA, EU, South East Asia market
- Contacting the shipping lines/ Co-loader/Vendor to arrange bookings/ solve any problem incurred.
- Coordinate & handle import/ export shipments from/to oversea
- Dynamically and effectively dealing with customers’ complaints.

Yêu cầu công việc

- College/ University graduated (Priority to Foreign Trade, Economics, Logistic/ transportation, commerce or equivalent)
- Speaking & Writing Chinese are priority
- Having experience (at least 2 year) in freight forwarding is an advantage
- Excellent in computer skills (Excel, Word, Outlook…)
- Ability of listening, speaking, reading, writing English
- Careful, proactive, good communication skills and responsibility at work
- Can work under high pressure
- Willing travelling to provinces or oversea for working

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 316 / 0
Logo Công ty Cổ Phần Harbour Logistics Công ty Cổ Phần Harbour Logistics
169 Điện Biên Phủ - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Logistics)
Công ty Cổ Phần Harbour Logistics
Nộp đơn