Nhân viên Hành Chánh - Văn Phòng
Mô tả công việc
• Provides support in HR functions such as recruitment activities, administration of payroll, e-leave and medical leave records, work pass related matters, conducts orientation program for new hires and daily HR related duties
• Assist in the preparation of monthly HR reports
• Assist in maintaining accurate HR databases and employee records
• Assist in submitting and receiving licence for import products
Yêu cầu công việc
• Degree in Human Resource Management or equivalent
• At least 1 year practical experience in HR functions
• Responsible, mature, accurate and meticulous with good sense of confidentiality
• Possess good interpersonal skills and is a team player
• Good oral and written communication skills
• Proficient in Microsoft Office applications
• Communicative english
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
15/11/2018
Đồng Nai
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Tiếng Anh
Trung cấp
1 năm
Nam nữ, từ 22 tới 30 tuổi
Công ty TNHH Zagro Việt Nam