Mô tả công việc

To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly

  • Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.
  • Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers
  • Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports
  • Updating data reporting for making Sales Promoters salary
  • Collecting data to support Supervisor to make report
  • Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition.
  • To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.
Yêu cầu công việc
  • College graduate in Business Administration/ Accounting…
  • At least 2-year experience in Sales Admin role.
  • Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
  • Reliable, accurate, impartiality
  • Conversant with spoken and written English
  • Good office skills (MS office, filing…).
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 429 / 1
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
14/06/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Hành Chính Tiêu Thụ, Tạm Thời (Sales Clerk) KV HCM
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn