Mô tả công việc
  • Receive payment request from suppliers and staff’s claim, ensure the full set of required documents submitted together.
  • Check all the documents to ensure the compliance with the company policy.
  • Manage intercompany accounts such as back charge to PEBI to ensure all the outstanding items will be settling within the timeline.
  • Manage Overseas Representative office’s accounts.
  • Post invoice & all expenses related into system Axapta exactly.
  • Monthly reconcile all accounts related to account payable.
  • Follow up cash advance and advance clearance.
  • Post bank transactions into system and fill in all the bank documents.
  • Follow deducting salary for all employees and report to HR monthly.
  • Check VAT invoices to ensure the accuracy & compliance with the current tax law.
  • Prepare VAT, WHT declarations monthly and make payments related to tax.
  • Report Overseas office’s expenses and transfer to State Bank of VN quarterly.
Yêu cầu công việc
  • University Degree in Accounting/Finance.
  • Good computer skills.
  • At least 3 years of working experience at similar position. Used to work in Manufactoring is an advantage.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 338 / 1
Logo Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings) Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Phòng 701, Lầu 7th, C.T Plaza Tân Sơn Nhất, 60A Trường Sơn, Q. Tân Bình
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Kế Toán Thu
Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Nộp đơn