Mô tả công việc

HR part:

1. Responsible for recruiting employees in Vietnam, handling the enrollment and resignation of employment and other related things

2. Responsible for local staff attendance, leave, out, overtime, salary statistics; local employee insurance

3. Responsible for simple training

Administrative part:

1. Responsible for company administration and daily affairs, such as reception, office environment supervision and management, etc.

2. Responsible for office supplies and fixed assets management (purchase, distribution, inventory, scrap, etc.), administrative cost statistics.

Finance part:

1. Responsible for payment request, expense reimbursement, invoice management, etc

2. Familiar with local tax policy, cooperating with the head office on tax declaration and other related matters.

Yêu cầu công việc

Required Experience: At least 3 years of HR/Admin working experience

Required Skills:

1. Fluency in English

2. At least 3 years working experience in HR and administration

3. Ms Office and Software

4. Ability of Communication

Phúc lợi công việc
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 326 / 0
Logo Công ty TNHH YIC One Công ty TNHH YIC One
Tầng 6, tòa nhà 18-4, số 8 Phạm Hùng - Phường Mai Dịch - Quận Cầu Giấy - Hà Nội.

Ngày đăng tuyển
11/09/2023

Nơi làm việc
Hà Nam

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Recruitment, C&B, Employee Training, Human Resources, Administrative Management

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân viên nhân sự, Nhân viên hành chính (Làm việc tại Hà Nam - HR/Admin Staff in Ha Nam)
Công ty TNHH YIC One
Nộp đơn