Office Administrator
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 2 năm
Nơi làm việc: Đồng Nai
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Execute HR approach for Visitor Management, Transport Management and office events/activities
- Visitor Management – Manage the overall visit plan, prepare necessary logistics and accommodation as required in collaboration with other PAs.
- Transport Management – Main POC with vendors, to ensure that transport needs for all groups of staff are effectively met according to HR guidelines and policy.
- Office Management and Administration – Ensure that office supplies are stocked and place orders whenever necessary. Execute office duties such as: ordering of name cards, locker management, issuing of helmet, raincoats and uniforms to employees, manage stock levels for these items
- Meeting Room Management – Ensure that meeting rooms are set up according to guidelines and necessary actions are taken to restore meeting rooms after each meeting
- Support coordination for all company events – not limited to location sourcing, PR/PO etc. Provide support on F&B arrangements for internal events and meetings
- Handle PR/PO and Payment matters for all services related to HR vendors and office supplies
- Collaborate with HR to identify improvement areas and implement solutions
- Administrative support to Country Manager; main focus on calendar and expense claims management
- Create and update records/databases for administrative purposes
- Design and implement office guidelines, standards and procedures to ensure clean and conducive work environments
- Budget management for office supplies and administrative expenses
- Translation for CEO's or local Management's speeches and memos from Vietnamese to English and vice versa
- In addition to the duties listed above, the position holder must carry out tasks assigned by his/ her superior that are essentially related to his/ her duties
Yêu cầu công việc
- A degree in Business Administration or relevant field is preferred
- Proven experience as an office administrator
- Well organised and has a "can-do-attitude"
- Good team player, able to establish rapport with internal and external stakeholders
- Good communication and great attention to details
Phúc lợi công việc
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 488 / 1
Từ khóa:
Office Administrator
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam
Đường 3B, Khu Công nghiệp Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
08/04/2020
08/04/2020
Nơi làm việc
Đồng Nai
Đồng Nai
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
2 năm
2 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Nhân viên tư vấn (Dịch vụ pháp lý tín dụng)
Công ty Luật TNHH Người Đồng Hành
Nhân viên kinh doanh, bán hàng
Công ty Cổ phần Sơn Đồng Nai (DONAPACO)
Nhân viên Kế toán
Công ty Cổ phần Lothamilk
Nhân viên C&B
Công ty Cổ phần Lothamilk
Cán bộ Pháp lý dự án (Kiêm giải phóng mặt bằng)
Công ty Cổ phần Phúc Long Vân
Nhân viên kinh doanh
Công ty TNHH Kiến trúc Nội thất Nam Anh
Chuyên viên Pháp lý đầu tư
Công ty TNHH Tư vấn và Dịch vụ Thành Công Việt Nam
Thực tập sinh, học việc
Công ty Luật TNHH Một Thành Viên Legal Ding
Nhân viên Pháp lý, Nhân viên Pháp chế, Cử nhân Luật
Công ty TNHH Xe Máy Hồng Hưng
Nhân viên kinh doanh xuất khẩu
Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Nam Thái Sơn
Office Administrator
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam
Nộp đơn
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam