Mô tả công việc
  • Assist in checking timesheet, annual leave and other payroll related documents sent by clients and calculate payroll
  • Ensure the payroll services provide on time per client’s request
  • Assist clients in Social, Health & Unemployment Insurance registration, claims, etc...
  • Work closely with tax office, insurance companies, etc…
  • Advise clients issues and concerns relating to C&B policies and practices
  • Assist clients in updating the HR records, statistics and reports, etc…
  • Able to provide consultancy to clients on labor law, insurances, PIT, etc….
  • Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
  • Graduated from university in finance, law, accounting or audit field
  • Good at communication and presentation
  • Able to use English fluency
  • Master of labor law and Personal income tax law
  • Work well in Microsoft Office, particularly Excel
  • Dynamic, enthusiastic, creative and responsible.
Phúc lợi công việc
  • Discuss during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 181 / 1
Logo Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự
Tòa nhà Trilimex, 487-489 Điện Biên Phủ. - Phường 03 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/04/2024

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Payroll Specialist
Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự
Nộp đơn