Mô tả công việc
  • Generate multiple call telephone console and route calls to the appropriate person or location.
  • Provide general information on services offered by the hospital
  • Direct guests, patients, relatives and vendors to the appropriate department/ staff
  • Receive complaints and feedback from customers.
  • Other assigned duties shall be discussed on the interview

Yêu cầu công việc
  • College or Bachelor’s Degree in English/Hotel management/tourism or related.
  • Conversant in English both oral and written.
  • Good interpersonal and communication skills
  • Be able to work under high pressure
  • Prior to candidate who live in Binh Duong.
Phúc lợi công việc
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 380 / 0
Logo Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam) Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam)
Tầng 05, Tòa nhà Saigon Prime, Số 107-109-111, Đường Nguyễn - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/02/2020

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nữ, từ 22 tới 27 tuổi
Receptionist, Customer Care Assistant
Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam)
Nộp đơn