Mô tả công việc
  • Receptionist at the Company office, welcoming guests, managing meeting rooms and logistics support;
  • Operate telephone exchange, receive and forward phone calls according to request of incoming callers
  • Booking air tickets, hotels ... for officials and employees on business trips;
  • Manage documents, papers, incoming and outgoing dispatches;
  • Coordinated implementation of office administration: distributing stationery, managing and purchasing assets, tools;
  • Participate in the organization of the Company's cultural events and events.
  • Support for other administrative tasks required by the leader
Yêu cầu công việc
  • Female from 20 - 25 years old, bright appearance, 1.60 and above in height
  • Good communication skills, easy to hear voice, no lisp
  • Fluent in English
  • Make good use of office information
  • Elegant manners, agile; confident communication
  • Honestly, able to withstand the pressure of work
  • Candidates who have experience in administrative reception are given priority
  • Graduating from college or higher
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 410 / 0
Logo Công ty Cổ phần Chứng Khoán KB Việt Nam Công ty Cổ phần Chứng Khoán KB Việt Nam
88 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/11/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nữ, từ 20 tới 25 tuổi
Receptionist Staff
Công ty Cổ phần Chứng Khoán KB Việt Nam
Nộp đơn