Mô tả công việc
  • Updating company databases by inputting new employee contact information and employment details.
  • Screening potential employees' resumes and application forms to identify suitable candidates to fill company job vacancies.
  • Organizing interviews with shortlisted candidates.
  • Posting job advertisements to job boards and social media platforms.
  • Assisting HR documents.
  • Assisting in HR activities/events.
  • Preparing and sending offer and thank you letters or emails to candidates.
  • Coordinating new hire orientations.
  • Help prepare Word, PowerPoint, and Excel documents
  • Track progress, priorities, and deadlines of various projects
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's degree in Human Resource Management or studying toward a degree in Human Resource Management or related field.
  • Proven experience working in an office environment.
  • Working knowledge of VN labor laws.
  • Proficiency in all Microsoft Office applications.
  • The ability to work as part of a team.
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Excellent administrative and organizational skills.
  • Effective communication skills.
  • Detail-oriented.
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Các chế độ đãi ngộ phù hợp
  • Phụ cấp hàng tháng
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1429 / 15
Logo Công ty TNHH Kiểm toán & Tư vấn RSM Việt Nam Công ty TNHH Kiểm toán & Tư vấn RSM Việt Nam
Lầu 5, Toà nhà Sài Gòn 3,140 Nguyễn Văn Thủ, P. Đa Kao Q. 1 TP.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng
organize, administrative, communication, detail-oriented

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ
Thực tập sinh Nhân Sự (HR Intern)
Công ty TNHH Kiểm toán & Tư vấn RSM Việt Nam
Nộp đơn