Mô tả công việc

- Responsible for brand budget management.

- Proactively reports market data relevant to trends, opportunities and/or competitors’ activities.

- Supports the commercial team in the launch of new products.

- Others works assigned by Marketing Manager.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Marketing or Business Administration.

- At least 6 years’ experience in FMCG companies. Prefer candidates have experience in Horeca channel.

- Good experience in brand building & marketing operation activities (Sampling, planogram standards,…), and Trade marketing.

- Able to work under pressure.

- Good numeric skill.

- Good team work and communication with other departments.

- Good command of PowerPoint and Excel.

- Good command of English.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 253 / 0
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
05/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Trade Marketing
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn