Mô tả công việc

- Handle day to day office administrative activities include repair & maintenance of equipment, stationery supply management/ invoicing, keeping working environment clean and safe.
- Perform basic booking keeping for office operation
- Handle payroll administration for office
- Assist Manager in preparing sales contract and related document
- Be a contact point with building management and office suppliers for relevant requests
- Coordinate travel arrangements for managers and employees when requested
- Other applicable tasks assigned by supervisor, manager and director.

Yêu cầu công việc

- University graduated
- Able to use MS words, Excel & PPT
- Have “Can do mind”
- Punctual
- Speak & write English.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 390 / 0
Từ khóa:
Administrator
Logo Công ty TNHH Giải Pháp Kinh Doanh S&H Công ty TNHH Giải Pháp Kinh Doanh S&H
902 Diamond Plaza, 34 Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/05/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Administrator
Công ty TNHH Giải Pháp Kinh Doanh S&H
Nộp đơn