Mô tả công việc

• Consolidate timesheet records for payroll
• Responsible for the entire payroll process, statutory compliance & disbursement of salary on time
• Monitor works of SI/HI/UI, Health insurance, Accident insurance
• Declare and finalize everything related to Personal Income Tax
• Complete all reports for external authorities such as Social Insurance Department, Tax Department and internal reports
• Manage employee profile and employee leave summary
• Responsible for exit procedure including resignation letter, handover checklist, final payment... for the resigned employee
• Handle inquiries from employees and resolve any issues arising
• Other tasks assigned by Team Lead/ Manager

Yêu cầu công việc

• At least 1 year of experience as a C&B Staff
• Good at problem solving, analyzing, negotiating and communication skills
• Accuracy and attention to details
• Honesty, integrity, carefulness
• Ability to work under high pressure
• Proficient in MS Excel, Word and mailing system
• Ability to work with a diverse team in different functions and locations

Phúc lợi công việc

- Premium Health Care
- 14 paid leaves
- Team Building Activity

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 588 / 7
Từ khóa:
C&B Associate
Logo Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 15, Tòa nhà Petronas, số 235 Nguyễn Văn Cừ - Phường Nguyễn Cư Trinh - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/04/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
HR, C&B Support, C&B Knowledge, C&B, Excel

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển C&B Associate
Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn