Mô tả công việc
  • HR monthly: Follow timesheet, overtime, staff leave days.
  • HR daily: Staff in- out data, leave record, late coming.
  • Work with Acc team for vendors payments monthly, cash advance.
  • Follow employees contract and preparing evaluation.
  • Prepare data and document for internal & external audits.
  • Make payment and report for expense at stockpile.
  • Purchase order: Receive request from Operation & QC Dept.
  • Follow stock card in-out.
  • Letter in-out: Receive and send to relatives person.
  • Support project’s tasks such as: Office rental, car rental, health check,…
  • Monitor and maintain office equipment; inventory supplies and order replacement supplies as needed.
  • Recruitment if needed.
  • Other tasks assigned by Supervisor.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s degree in Business Administration, or related field preferred.
  • At least 3 years in HR field.
  • Willingness to learn and to grow with the company.
  • Excellent written and verbal communication skills in English.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 549 / 2
Logo Công Ty TNHH Vina Age Công Ty TNHH Vina Age
Lầu 8, Tòa nhà Pax Sky, 159C Đề Thám - Phường Cô Giang - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
09/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng HR Administrator
Công Ty TNHH Vina Age
Nộp đơn