Mô tả công việc
  • Conducting full cycle recruitment activities (Posting jobs on websites, searching CV, making interview schedules, interviewing candidates, offering candidates).
  • Preparing reports and presentations on HR-related metrics like total number of hires by department.
  • Supporting Admin department in preparing seats and facilities for new employees.
  • Supporting HR Manager in building recruitment plans for the company.
  • Making report monthly.
  • Maintaining physical and digital personnel records like employment contracts.
  • Updating internal databases with new hire information.
  • Gathering payroll data like bank accounts and working days.
  • Responding to employees’ questions about benefits (For example, number of vacation days they’re eligible for).
Yêu cầu công việc
  • Good command in English.
  • Work experience as an HR & Admin Officer or HR Assistant or similar role.
  • Good verbal and written communication skills; organizational skills.
  • Basic knowledge of labor legislation.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 511 / 1
Logo Công ty TNHH Gofingo Việt Nam Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng HR Assistant
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn