Tuyển Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 1 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh, Đà Nẵng
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Department: Academic Department
- Reports To: Customer Service Supervisor
- Job Purpose: In charge of scheduling, reception desk & caring services of SUV.
- Working Relationships
- Internal: SUV staff
- External: SUV students and customers
- Reception's Task
- Switch on/off lights/computers.
- Answer incoming calls, within three rings, positively and warmly.
- Accurately direct caller to the appropriate people courteously and professionally.
- Print out list of meeting by Telemarketing Department (TMK) in the beginning of the day. Update this list upon request by TMK or Education Consultant (EC). Coordinate the request of canceling/postponing meeting of customers to the related parties (TMK/EC).
- Ensure the tidiness & presentability of the entrance to reflect positive impression of customers.
- Update the timetable of all the classes on the notice board.
- Prepare materials for the Academic.
- Customer Services's Task
- Welcome customers (walk-in/booked) with professional & helpful manner. Get & verify their information to identify the source they come from. Update information to C+ (with walk-in cases).
- Student Services
- Assign cabins for students learning Multimedia, doing Placement Test/First Class or Level Test. Manage cabin during the operation hours.
- Confirm attendance, book/cancel classes for customers.
- Print out waiting list & attendance list of the classes; monitor the booking process by papers. Call customers to fill in under-attended classes.
- Prepare end-level Certificates for students.
- Liaise with PTs to follow inactive/missing students by constant reminding & motivating.
- Receive customers’ complaints and direct them to Line Manager for suggestion; follow up the resolution and update the clients until the case is closed.
- Assisting customers with routine problems and will refer non-routine items to a supervisor.
- Encourage students to practice English or participate in E-zone.
- Work with Line Managers to deliver a caring program to students in order to increase their satisfaction/retention/referral:
- Sending birthday wishes to students monthly, using center’s Hotline number.
- Updating the center’s Noticeboard regularly with newest information about center’s activities.
- Liaise with Personal Teacher(PT) & Education Consultant in promoting centers’s events & programs.
- Actively supporting new students in their first 2 weeks of learning at SUV.
- Collaborate with PT to follow & assist students who are approaching the end of their contract.
Yêu cầu công việc
- Qualifications: College degree or above
- Experience, Skills and Competencies
- Experience in customer services.
- Analytical and critical thinking skills
- Management skills
- Customer-centric attitude
- Well-developed presentation and communication skills
- Language : Fluent in English
- Computer: Good at Excel, Microsoft Words, PowerPoint
- Other Requirements
- Dress Professionally;
- Possess strong written and verbal communication skills
- Collaborate effectively with all stakeholders
- Perform other tasks when assigned by line of managers
Phúc lợi công việc
- Performance bonus + 13th month salary
- Health Insurance
- Free 100% English course
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 1695 / 0
Từ khóa:
chăm sóc khách hàng
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng, Phường 4, Quận 3, Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
31/10/2019
31/10/2019
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh, Đà Nẵng
Tp Hồ Chí Minh, Đà Nẵng
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng
Chăm sóc khách hàng
Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Pháp lý
Công ty Cổ phần Y&B (Cocoon Vietnam)
Trưởng phòng Hành chính nhân sự (Head Of Human Resources)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên Hành chính nhân sự (HR Specialist)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên tư vấn (Dịch vụ pháp lý tín dụng)
Công ty Luật TNHH Người Đồng Hành
Chuyên viên Pháp lý (Legal Executive - Full-Time)
Công ty TNHH Vilean (Level Advise)
Chuyên viên pháp lý
Công ty Luật TNHH Pháp Lý Mekong
Nhân viên Pháp lý, Nhân viên Pháp chế, Cử nhân Luật
Công ty TNHH Kế toán Kiểm toán Gia Minh
Nhân viên Pháp lý
Công ty Cổ phần Y&B (Cocoon Vietnam)
Trưởng phòng Hành chính nhân sự (Head Of Human Resources)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên Hành chính nhân sự (HR Specialist)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Việc làm tương tự
Nhân viên tư vấn dịch vụ pháp lý (Công bố Chất lượng sản phẩm)
Công ty TNHH Tư vấn Hệ thống Quản lý PAMV
Thực tập sinh Chăm sóc khách hàng
Công ty TNHH Hyunjin Life
Nhân viên Hành chính (Kiêm Thư ký giám đốc)
Công ty Cổ phần Transimex - VNPRO
Thực tập sinh
Công ty Cổ phần BCG - SP Greensky
Tuyển dụng Nhân viên kinh doanh
Viện Tài Chính Vi Mô và Phát Triển Cộng Đồng (MACDI)
Tuyển Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Speak up Viet Nam