Mô tả công việc
  • Pick up and Delivery service for walk-in customer to visit reception desk of service center or express center.
  • Collect outbound shipments from walk-in customer with good corporate image.
  • Ensure security inspection on all shipment in accordance with regulatory process and label tag of SI.
  • Re-pack carefully if necessary and pass over to MPS timely.
  • Hand over inbound shipment to walk-in customer pre-arranged consignee collection in a well-managed manner.
  • Ensure all cash transactions resulting to cashier end of day from the collection of shipments.
  • Cross check the shipment data and manifest ones and upload into HOST through on-line or manually.
  • Generate end of day/week/month report for operations and / or billing purpose to customer’s demands.
Yêu cầu công việc
  • Communication in English (Written & spoken).
  • Basic PC Skills.
  • Pleasant, out-going manner and well presented image.
  • Office automation software in English.
  • Abitily to work in shifts (8h/day; shift ends by 9pm).
Phúc lợi công việc
  • Global multinational working environment with professional process and systems.
  • Good training programs and coaching culture.
  • Benefit package: 13th salary, annual health check, annual engagement activities and teambuildings, etc...
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 714 / 3
Logo Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh DHL - VNPT (DHL-VNPT Express Ltd.) Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh DHL - VNPT (DHL-VNPT Express Ltd.)
Số 6, Đường Thăng Long - Phường 4 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh

Ngày đăng tuyển
16/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Lễ tân - Tiếp tân

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Trung cấp

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Lễ Tân
Công ty TNHH Chuyển Phát Nhanh DHL - VNPT (DHL-VNPT Express Ltd.)
Nộp đơn