Mô tả công việc

- Takes lead on cross - functional coordination to assist Brand teams and build good relationship with other departments as well as key accounts
- Take lead on promotion programs of Marketing Team (consolidate promotions, register promotions at HCM Trade Department, prepare file to upload promotions on AX system, deploy promotions to other Department)
- Take lead on contract/booking of rental display, sampling/ cooking demo/ activation & payment
- Update & track trading term of key accounts - including conditions, listing fee, marketing budget and follow up payment
- Update & follow up Vietnam’s Food Safety regulations to get Visa for imported products
- Prepare documents for Visa registration
- Daily/ Weekly/ Monthly report
- Others works assigned by Line Manager.

Yêu cầu công việc

- University degree in Marketing or Business Administration
- At least 1 year experience at Trade Admin or Sales Admin in FMCG company
- Good team work & communication with other departments
- Good command of PowerPoint & Excel
- Able to work under pressured
- Commercial oriented skills
- Good numeric skill
- Timeline committed
- Good English.

Phúc lợi công việc

- Talk when interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1067 / 0
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
322 Dien Bien Phu, Ward 22, Binh Thanh Dist., Ho Chi Minh City, Vietnam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Trade Marketing Admin
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn