Mô tả công việc

- Follow through with buyer, visit buyer frequently to get to know their demand and requirement to ensure customer’s satisfaction
- Drive effective communications with customer to strengthen and build up relationships with buyer
- Anticipate sales revenues by setting up plan and strategy to approach customer
- Co-work with Purchasing team to get best quotation and submit to customer via email, BQMS, SAP and/or SPMS system
- Follow up Customer’s Purchase order, ensure delivery schedule and manage pending PO to actively update to Buyer
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery following customer’s demand
- Manage monthly closing transaction, prepare all related documents for issuing selling invoice
- Issue selling invoice, follow up payment status
- Manage aging stock and pending payment from customer
- Fulfill other tasks assigned by Part-leader and Manager

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Business Administration, Economics, Commerce.
- Having 1-2 year experience in customer service, sales or related fields
- Having experience in working for B2B trading companies is preferred
- Good communication skill in English
- Excellent at Microsoft Office: Word, Excel, Power Point and advanced computer skills

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 475 / 0
Logo Công ty TNHH iMarket VN Công ty TNHH iMarket VN
Tầng 12, tòa nhà Charmvit Tower, 117 Trần Duy Hưng, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, HN/ Số 561A, đường Điện Biên Phủ - Phường 25 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/07/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 29 tuổi
Tuyển Sales Admin
Công ty TNHH iMarket VN
Nộp đơn