Mô tả công việc

- To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly
- Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them
- Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers
- Recording signage & gratis beer issue to support SEA to make LME Report
- Updating G6 for data reporting for making SPs salary
- Collecting data to support SO-A to make report on LME
- Checking and requesting cartridge for photocopier, fax, and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition
- To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.

Yêu cầu công việc

- University graduate in Business Administration/ Economics/ Foreign Trade
- At least 2-year working experiences in Sales Admin
- Good communication/ interpersonal skills
- Good customer service skills
- Focus to details, neat and tidy
- Conversant with spoken and written English
- PC literacy (Word, Excel, Power Point etc.)

Phúc lợi công việc

- Exchange added in the interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 328 / 0
Từ khóa:
Sales Clerk
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tin học văn phòng, Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 35 tuổi
Tuyển Sales Clerk (HCM Office)
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn