Admin Officer (In Charge Of Internal Purchasing)
Mô tả công việc
Purchasing works internally:
- Equipment, office and teaching facility;
- Promotion product for MKT campaigns and events of the year …
- Renting domain hosting, sms, email MKT;
- Location renting ( events, leasing for office …)
- LCD on building, school banners, street banners, billboards, backdrops;
- Booking hotel, air ticket, accommodation preparation, fresh flower for holiday/event …
- Photographer renting, camera services …
- Support for HCM offices for checking prices and process paper works
- Other assigned jobs;
ADM activities:
- Maintenance for elevator, air-con, central air conditioning ..;
- Outsourcing services: cleaning, security;
- Renovation;
- Control the administration filing system;
- Make the monthly payment for regular monthly cost;
- Make the monthly budget record, record PPRs as regulated;
- Evaluating vendors;
- Facility management( record, coordinate, doing liquidation of assets)
- Controlling, filing document for ISO
- Assist HOD in the administration papers;
Yêu cầu công việc
QUALIFICATION REQUIRED
- Comprehensive mind, accountability, dependability, making decision, problem-solving, adaptability and flexibility on work.
GENERAL SKILLS REQUIRED
- Contracting experience/ skill ( eg: goods and services contracts, lease agreement, collaborator contracts, principles contract … )
- Experience in the field of events, online marketing, MKT’s activities ( eg: events of English competition, webinar, Google Ad words, FB ads, website, videos, billboards, banner, posters, printing/promotion products …)
- Good deal price with vendors, good in co-coordinating, very good communication in Vietnamese and English with internal departments and vendors
- Having taste of interior construction/decoration, promotion/ printing products…etc.
WORKING TIME:
- Monday to Friday, 8.30 - 5.30
Phúc lợi công việc
OTHER BENEFITS
- Social, Health and Unemployment Insurances according to the Labour Law;
- Holiday: Public holidays plus sixteen (16) days for annual leave & three (03) days for sick leave
- Free English training for children based on available seats;
- Premium health care covered by LLV;
- Opportunities for career development at LLV.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 411 / 1
Từ khóa:
Admin Officer
Công ty Language Link Việt Nam
62 đường Yên Phụ đôi (gần dốc Hàng Than), Hà Nội
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
06/03/2020
06/03/2020
Nơi làm việc
Hà Nội
Hà Nội
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt
Tiếng Việt
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Cần tuyển Luật sư, Nhân viên Pháp lý
Chi nhánh Văn phòng Luật sư Đình Giá và Cộng Sự
Nhân viên Kế toán thuế
Công ty TNHH Thương mại và Công nghệ ĐTV Việt Nam
Luật sư
Công ty Luật TNHH LPA
Thực tập sinh Pháp lý
Công ty Luật TNHH Vương Nguyễn Associates
Trợ lý Pháp chế (Upto $2000)
Văn phòng đại diện Hà Nội - Công ty Cổ phần Western Pacific
Chuyên viên tư vấn, CSKH
Công ty Cổ phần Đầu tư Bất động sản Song Minh Group
Cần tuyển Luật sư, Nhân viên Pháp lý
Chi nhánh Văn phòng Luật sư Đình Giá và Cộng Sự
Nhân viên hành chính nhân sự tổng hợp
Công ty TNHH Thương mại và Công nghệ ĐTV Việt Nam
Nhân viên Kế toán thuế
Công ty TNHH Thương mại và Công nghệ ĐTV Việt Nam
Trưởng phòng Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Vòng Xanh
Việc làm tương tự
Admin Officer (In Charge Of Internal Purchasing)
Công ty Language Link Việt Nam
Nộp đơn
Công ty Language Link Việt Nam