Mô tả công việc

- Resolve issues within a timely manner while working to continuously improve and create internal and external processes and procedures
- Support procurement, Accounting, Marketing, HR department in negotiation skills, reporting skills.
- Communicate and embody the company vision and values
- Evaluate employee performance and provide additional coaching and support as needed
- Allocate budget resources for supplies, equipment, marketing, and personnel
- Collect information to report to director
- Other admin tasks

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree or experience in related fields
- Excellent communication and presentation in both Vietnamese & English
- Communication, presentation, training & management skills, and have ability to motivate team

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 470 / 2
Từ khóa:
Office Manager
Logo Công ty TNHH Milensea Retail Công ty TNHH Milensea Retail
Tòa nhà Rosana, số 60 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh/ Tầng 17, Mipec Tower, 229 Tây Sơn, Ngã Tư Sở, HN
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/08/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nữ, từ 34 tới 45 tuổi
Cần tuyển Office Manager
Công ty TNHH Milensea Retail
Nộp đơn