Mô tả công việc
  • Keep frequent contact with customers to know their order trend.
  • Key order into SAP system and manage order until goods is delivered via web portal and email.
  • Coordinate with customer and internal departments to push delivery and meet personal/team delivery target monthly.
  • Resolve product or service problems by clarifying the customer's complaint, determining the cause of the problem, working out the best solution to the problem; conducting corrective actions, following up to ensure completed resolution.
  • Assist Accounting team to push payment collection.
  • Follow other jobs assigned by seniors.
Yêu cầu công việc
  • At least 2-year experience in Garment industry.
  • B.A or college degree preferred.
  • Fair English or Chinese (Traditional).
  • Familiar to SAP/ERP system.
  • Ability to work under pressure.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 467 / 0
Logo Công ty TNHH Mainetti (Việt Nam)	Công ty TNHH Mainetti (Việt Nam)
Đường số 7, Khu Công nghiệp Long Thành - Xã Tam An - Huyện Long Thành - Đồng Nai.

Ngày đăng tuyển
18/12/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Mainetti (Việt Nam)
Nộp đơn