Mô tả công việc

● Issue invoices and coordinating accounting docs with Accounting firm as required.
● Working with outsourcing auditor/accounting firm to work wit Tax Department, DPI and so on.
● Payment request and Payroll.
● Cash Management in office.
● Managing documents and contracts regarding to any company activity.
● Reviewing all company’s contracts before the CEO review.
● Managing office purchases and maintenance.
● Support CEO for some tasks if needed.

Yêu cầu công việc

● Native in Vietnamese and Business English.
● 2+ years experience in Admin position.
● Basic knowledge in Accounting.
● Proactive, self-motivation, result-focus, Eager to learn new things.
● Good communication skills, hard and smart working, enthusiasm.
● We need all candidates to understand and share our vision and core values.

Phúc lợi công việc

● Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 225 / 0
Logo Công Ty TNHH Kamereo Công Ty TNHH Kamereo
18/40 Nguyễn Cửu Vân, Phường 17, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Kế Toán (Kiêm Hành Chính)
Công Ty TNHH Kamereo
Nộp đơn