Phúc lợi dành cho bạn
lương tháng 13
Mô tả công việc

Receptionist tasks:

  • Receiving incoming telephone calls, documents and transfers to related person.
  • Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
  • Receive/Deliver external & internal letters/parcels.
  • Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…);
  • Arrange suitable transportation for employees' business trips (Ex: Flight tickets, rental cars, taxi tickets, etc.) as required;

Admin tasks:

  • Daily meal report for canteen;
  • Make sure the office run smoothly, work with suppliers to get the best rate, solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, office flower, office cleaning, etc.…);
  • Proceed monthly payment for related affairs (telephone, fresh flowers, meal, cleaning service, security's service, vehicles…);
  • Coordinate the repair and maintenance of office equipment
  • Support, coordinate with other HR members to making plans, organize the internal events (E.g.: Monthly birthday, EOM, Mid-year Party, Christmas, Year-end Party, Farewell Party, etc..);
  • Order beverage and food for guests and expats when needed;
  • Other ad-hoc jobs assigned by the Superior/BOD.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s Degree in English or related major
  • Excellent written and verbal English communication skills
  • Good looking. Be trustworthy, respectful, highly responsible
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Female from 22 to 28 years old
  • At least 1 year of experience in the similar role
  • Well organized, Friendly and polite, Self-motivated
  • Able to deal with difficult clients or customers
  • Ability to adapt to work quickly, know to actively organize and control work.
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 394 / 0
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại KCN Biên Hòa II Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại KCN Biên Hòa II
Đường 09A, KCN Biên Hòa II, An Bình, Bien Hòa, Đồng Nai.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/07/2021

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 21 tới 30 tuổi
Receptionist (cum Admin)
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại KCN Biên Hòa II
Nộp đơn