Mô tả công việc

- Receive information from customers, sales Department to inform timely to related departments.

- Make Delivery Order/Receive sheet, arrange transportation and follow up until machines reach the customer sites, etc.

- Making daily in/out report.

- Support to make quotation as being required

- Make rental contract with customers

- Accounting task: Make asset, issue invoices, make payment documents, contact with customer following payment status.

- Make site sheet everyday

- Other tasks as assigned by Manager

Yêu cầu công việc

- Degree: University or college graduate.

- Experience: 3 years’ experience

- Experience at least 2 years as an accountant

- Skill: Good at word, excel, accounting software.

- Gender: Female

- Language: Good at listening, speaking, reading and writing English.

Phúc lợi công việc

- Salary: Negotiate.

- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation. Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance.

- 24/24 accident insurance

- Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus.

- Other benefits: annual health check/ Company trip every year/gift at New Year, birthday and other national holiday.

- Professional working environment with many young and active colleagues.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 294 / 1
Logo Công ty TNHH Nishio Rent All Việt Nam Công ty TNHH Nishio Rent All Việt Nam
KCN Thạch Thất - Quốc Oai, Km18 Đại lộ Thăng Long - Thị trấn Quốc Oai - Huyện Quốc Oai - Hà Nội.

Ngày đăng tuyển
19/09/2023

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Sale Admin
Công ty TNHH Nishio Rent All Việt Nam
Nộp đơn