Mô tả công việc

- Check information of Supplier’s Contract, tax code which must match with Supplier’s Business Registration and government law
- Input trading term and rebate in Profit correctly and timely and report offset AP account to AP team
- Monitor the process of signing contract and ensure it according to company policy
- Update new information of supplier such as bank account, tax code, address…
- Arrange & store contract tidily
- Any reports & tasks are assigned by Supervisor

Yêu cầu công việc

* Qualifications & Experience:
- Bachelor Degree in accounting
- 1 year experience in contract management/admin/filling document/accounting
* Knowledge, Skills & Behaviors:
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure
- Enthusiasm, adaptability, team-spirit are required

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 572 / 0
Logo Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Phòng 2202B, Tầng 22, Tòa nhà Lim, Số 9-11 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP HCM/ Tầng 3, văn phòng phía đông, Aeon Mall Long Biên, 27 Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, dưới 36 tuổi
Tuyển Accounting Officer (Contract Management)
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Nộp đơn