Mô tả công việc

- Distributing and preparing payments, accuracy of information provided and legal compliance including calculating overtime, shift payments, incentive schemes and bonuses, maintaining payroll records. Ensure that the payroll is processed timely & accurately. Implement other benefits and related payments (SMU, PIT);

- Complete monthly/annually personal income tax declaration for employees, or expatriates and report to Tax Department. Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly;

- Prepares the compensation and benefits budget, including the regular monitoring, reporting and adjusting of the budget;

- Execute remuneration and bonus policies to ensure it is correct vs company policies, transparent & focus on objective criteria;

- Responsible for salary administration, analyze compensation surveys and obtain all necessary information to prepare compensation proposal and budgets. Collect data about company’s Compensation policies and analyze them to prepare reports. Participate in compensation surveys;

- Follow up with employees, managers, or external agencies (e.g., government departments, insurance providers, outsourcing) to verify that the information provided is accurate and complete. Maintain employee records manually or in HRM system;

- Responsible for administration of the Labor Law, the Collective Labor Agreement, the Internal Regulations Agreement, all extra-contractual agreements and any other provision that may be applicable;

- Other jobs as assigned time by time.

Yêu cầu công việc

- A recognized basic degree or equivalent professional qualification;

- A minimum of 4 years working experience;

- Good Communication skills;

- Strong Time Management skills;

- Ability to work under pressure and tough deadlines;

- Have HR and local Law knowledge;

- Can communicate in English or Japanese;

- Excellent MS Office skills (MS Excel, MS PowerPoint, MS Acess)

- Willing to go business trip;

- Accept job rotation;

- Result Orientation/ Team work/ Inspire the others / Strong Negotiation Skill/ Work with ambition;

- Male is preferable.

Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 361 / 2
Từ khóa:
chuyên viên c&b
Logo Công ty TNHH Thương mại Du lịch và Dịch vụ Sông Hàn (H.I.S Việt Nam) Công ty TNHH Thương mại Du lịch và Dịch vụ Sông Hàn (H.I.S Việt Nam)
Tầng 10, Tòa nhà Hồng Hà Center, 25 Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Ngày đăng tuyển
17/06/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Chuyên Viên C&B
Công ty TNHH Thương mại Du lịch và Dịch vụ Sông Hàn (H.I.S Việt Nam)
Nộp đơn