Mô tả công việc
  • Welcomes visitors by greeting them, in person or on the telephone; directing and announcing them appropriately; answering or referring inquiries.
  • Receive and sort daily mail and deliveries.
  • Meeting room bookings and updating schedule meeting/appointments.
  • Monitor, order suppliers and distributing office equipment (Stationary, telephone card,…) by following procedures.
  • Assist and maintain the administration activities assigned.
  • Perform other clerical administration tasks.
Yêu cầu công việc
  • Graduate College and have atleast 1 year working experience.
  • Honest, trustworthy, respectful and flexible.
  • Friendly and polite.
  • Good at Communication skill.
  • Professional appearance and nice manner.
  • Abilityto be resourceful and proactive in dealing with issues.
  • Microsoft Office skills.
  • Ability to work independently orunder high pressure.
Phúc lợi công việc
  • Having chances to get attractive company bonus every month/year.
  • Company trip once a year + Joining party.
  • Salary and position is reviewed 1 time a year.
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits.
  • Dynamic and sociable working environment.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 388 / 1
Logo Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh	Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Tầng 17, Tòa Nhà Lim 2, Số 62A Cách Mạng Tháng Tám - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Lễ tân - Tiếp tân

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Receptionist (Cum Administrator)
Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Nộp đơn