Mô tả công việc
  • Issue invoices and coordinating accounting docs with Accounting firm as required.
  • Working with outsourcing auditor/accounting firm to work wit Tax Department, DPI and so on.
  • Payment request and Payroll.
  • Cash Management in office.
  • Managing documents and contracts regarding to any company activity.
  • Reviewing all company’s contracts before the CEO review.
  • Managing office purchases and maintenance.
  • Support CEO for some tasks if needed.
Yêu cầu công việc
  • Native in Vietnamese and Business English.
  • 2+ years experience in Admin position.
  • Basic knowledge in Accounting.
  • Proactive, self-motivation, result-focus, Eager to learn new things.
  • Good communication skills, hard and smart working, enthusiasm.
  • We need all candidates to understand and share our vision and core values.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 582 / 1
Logo Công Ty TNHH Kamereo Công Ty TNHH Kamereo
18/40 Nguyễn Cửu Vân - Phường 17 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Kế Toán (Kiêm Hành Chính)
Công Ty TNHH Kamereo
Nộp đơn